10 Ekim 2014 Cuma

Kopenhag

Avrupa'nın en hareketsiz kenti demek istiyorum kültürel etkinlikleri görünce dibim düşüyor.

Avrupa'nın en refah kenti diyesim geliyor, hırsızlıkta Türkiye'den yüksek ortalamalar var.

En silik başkentlerden birisi diyorum, sadece reklam yapmadıklarını görüyorum.

Başkentte boğulurum diyorum, bisiklet trafiği, insanların dinginliği şaşırtıyor beni.

Nesi meşhur ki diyorum, Lego, Maersk, Tuborg, Carslberg, Vikingler, Novo-Nordisk kafama çarpıyor.

Güzel kızları vardır diyorum, evet var ama Türk kızları daha güzeldir.

Yakışıklı adamlar vardır diyorum, evet postür sağlam ama kütük gibiler

Yani kısaca Kopenhag ile ilgili nasıl bir görüşüm var emin değilim. Sevmedim çok o bir gerçek ama sevemeyişimin nedenini dile getiremedim. Her defasında kendimi çürüttüm.

Bir daha gider miyim? Bilmiyorum ama anlatacak bir hikayem var bir haftalık maceramdan. Az sonra ya da yakında ...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.